لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر مو جنوب تهران کجاست ؟ ❤️

بعد از معرفی بهترین مراکز لیزر مو خوب تهران به سراغ محله جنوب تهران آمدیم . بهترین مرکز لیزر مو جنوب تهران دارای ویزگی هایی منحصر به فرد مثل بهداشت دستگاه خوب دسترسی خوب سابقه رضایت مشتری و مراجعه کنندگان میباشد .

اما برای تاثیر گذار بودن فقط دستگاه نیست که موثر است اینکه شما جلسات لیزر را رعایت کنید بسیار مهم است. چرا که فولیکول های مو بعد از گذشت هر جلسه ضعیف تر میشود .

اما اگر نصفه جلسات لیزر را رها کنید شاید حتی موها بیشتر بشود . ان هم بدلیل تحریک فولیکول مو میباشد . پس حتما جلسات لیزر را در مراکز لیزر مو خوب جنوب تهرانرعات کنید .

لیزر موهای زائد و مزیت ها نسبت به سایر روش ها

انجام لیزر موهای زائد شیوه ای موثر برای از بین بردن موهای زائد در قسمت های مختلف بدن محسوب می شود. این شیوه برای کسانی که از اصلاح موهای زائد خود به روش های سنتی (اپیلاسیون، ژیلت، موبر و…) خسته شده اند، بسیار مناسب به نظر می رسد.

در روش لیزر مقدار مشخصی از پرتو نور به ریشه مو (فولیکول) تابانده می شود. سپس رنگدانه های ریشه مو اشعه لیزر را به خود جذب می کند تا نور به گرما تبدیل شود. در نتیجه گرمای تولید شده ریشه مو را تخریب می کند. لازم است بدانید که می توان با لیزر موهای زائد تمامی نواحی بدن را از بین برد.

معرفی لیست بهترین مرکز لیزر مو در جنوب تهران

جنوب تهران شامل منطقه های ۱۶-۱۵-۱۷-۱۸-۱۹-۲۰  میباشند .

در این بخش سعی شده در هر منطقه از جنوب تهران یک مرکز خوب لیزر موهای زائد معرفی شوند .

مرکز لیزر مو نازی آباد

کلینیک لیزر نورا

شماره تماس : ۰۲۱۵۵۰۶۲۵۰۰ – ۰۹۱۹۰۱۹۱۹۸۶

آدرس : نازی آباد، خیابان اکبرمشهدی، نبش نیکومرام، پلاک ۵۵

مرکز لیزر مو شهر ری

لیزر دکتر سپیده محمدی

شماره تماس :  09367116500

آدرس : شهر ری، خیابان حرم (خیابان تبریزی)، پاساژ مرمر، پلاک87، طبقه اول

مرکز شماره 2 

کلینیک لیزر دیبا 

شماره تماس : 02191691790

آدرس : شهر ری ، خیابان بیات (24 متری) نبش مسلم ابن عقیل پلاک 316 طبقه دوم

مرکز لیزر شوش

کلینیک لیزر مو در مشیریه و مسعودیه

مرکز لیزر مو ونوس 

شماره تماس : 02133470197

 

لیزر موهای زائد بدن به چه صورت است؟

لیزر موهای زائد صورت

بهترین مرکز لیزر مو جنوب تهران از جدیدترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد محسوب می شود.

برای انجام لیزر موهای زائد بدن می بایست یک روز قبل موی قسمت های مورد نظر را اصلاح کنید؛ چرا که ممکن است حین فرآیند سوزش و یا حساسیت را تجربه کنید. برای انجام این کار تکنسین لیزر با در نظر گرفتن آستانه تحمل افراد، از داروی بی حسی استفاده می کند. سپس نوبت به تاباندن اشعه لیزر به ناحیه مورد نظر می رسد.

شایان ذکر است که در طول این فرآیند هم اپراتور و هم فرد متقاضی باید از عینک محافظ ویژه استفاده کنند تا به چشم هایشان آسیبی وارد نشود.         

بررسی مکانیسم معروف ترین دستگاه های لیزر در بهترین مرکز لیزر مو جنوب تهران

دستگاه لیزر الکس کندلا

در این بخش می خواهیم ویژگی های چهار دستگاه لیزر را مورد بررسی قرار دهیم:

  • الکس کندلا یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد محسوب می شود. طول موج این دستگاه 755 نانومتر بوده و برای افرادی که دارای پوست روشن با موهای تیره هستند، مناسب به نظر می رسد.
    الکس کندلا دارای قابلیت خنک کننده پیشرفته می باشد. دقت لیزر الکس کندلا بسیار بالا بوده و از انواع دیگر دستگاه ها سریع تر است. 
  • تیتانیوم از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر است که از آن برای درمان لک های پوستی، لیفتینگ پوست و از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. این دستگاه از سه طول موج مختلف برخوردار است که قوی ترین آن به 1064 نانومتر می رسد. تیتانیوم برای لیزر موهای زائد پوست های روشن و تیره مناسب است. همچنین افرادی که پوست حساسی دارند نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند؛ زیرا تیتانیوم تنظیمات پیشرفته ای داشته و کمترین خطر را برای پوست دارد. 

 

نمونه هایی از دستگاه های لیزر 

معرفی دستگاه لیزر سایناشور

  • سایناشور از دیگر دستگاه های لیزر موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. لیزر موهای زائد بدن برای افرادی که دارای پوست تیره یا برنزه هستند، کمی دشوار است. دستگاه سایناشور برای همه نوع پوست مناسب است، حتی افرادی که پوست تیره ای دارند. این دستگاه دارای دو طول موج مختلف (755 و 1064 نانومتر) است و کاربردهای زیادی دارد. همچنین سیستم خنک کننده این دستگاه باعث می شود افراد هیچ حرارتی را احساس نکنند. 
  • طول موج دستگاه لیزر دایود 810 نانومتر است و برای از بین بردن موهای زائد انواع پوست ها موثر است. در طول فرآیند لیزر موهای زائد با این دستگاه درد کمی احساس می شود؛ زیرا قابلیت خنک سازی هم دارد. دستگاه لیزر دایود برای از بین بردن موهای ضخیم و تیره (به خصوص موهای زائد آقایان) گزینه بسیار مناسبی است.         

انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد بدن و آشنایی با تفاوت های آنها

 

به طور کلی دستگاه های لیزر از نظر نوع عملکرد، قدرت و دقت با یکدیگر متفاوت هستند. دستگاه های زیادی برای لیزر موهای زائد در بازار وجود دارند که هر کدام از این دستگاه ها دارای ویژگی های به خصوصی می باشند. 

توصیه می شود برای دریافت نتیجه بهتر دستگاه مناسب پوست و موی خود را انتخاب کنید و با اطمینان از کیفیت دستگاه روند درمان خود را شروع کنید.   

تعداد جلسات لیزر و مراقبت های بعد از آن

چند جلسه باید پاها را لیزر کنیم؟

معمولاً برای دستیابی به نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد به 6 تا 8 جلسه نیاز است. با این حال ممکن است این تعداد در اثر برخی عوامل کمتر و یا بیشتر شود. پزشک یا اپراتور لیزر مناسب ترین فرد برای تعیین تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. عواملی مانند ضخامت موهای زائد، نوع دستگاه و ناحیه مورد نظر از موارد تعیین کننده تعداد جلسات لیزر هستند. 

رعایت نکات مراقبتی پس از لیزر موهای زائد در دریافت نتیجه مطلوب اهمیت بسیاری دارد. برای حفظ سلامت پوست پس از انجام لیزر لازم است موارد زیر را رعایت کنید:

 

لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه ها در بهترین مرکز لیزر مو جنوب تهران

 

  • برای جلوگیری از سوزش و یا متورم شدن نواحی بدن ناشی از لیزر از کمپرس سرد یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید.
  • از کندن موهای زائد باقی مانده بر روی پوست پس از لیزر خودداری کنید. 
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید. 
  • تا 24 ساعت پس از لیزر از انجام فعالیت های سنگین ورزشی (که موجب تعریق زیاد می شوند) خودداری کنید. 
  • در صورت لیزر موهای زائد صورت، از آرایش سنگین و محصولات پوستی خودداری کنید. 
  • تا 48 ساعت پس از انجام لیزر از رفتن به سونا و گرفتن دوش آب گرم اجتناب کنید.      

چرا از لیزر نتیجه نمی گیرم؟ 

انتخاب نامناسب دستگاه، روشن بودن موهای زائد، مهارت ناکافی اپراتور لیزر، عدم رعایت نظم جلسات، اختلالات هورمونی، مصرف برخی داروها و تعداد جلسات ناکافی برخی از مهمترین علت هایی هستند که موجب می شوند از لیزر نتیجه مطلوب نگیرید. برای دریافت نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد بدن بهتر است در انتخاب کلینیک و نوع دستگاه دقت زیادی به خرج دهید. همچنین لازم است نکات ذکر شده توسط پزشک یا تکنسین لیزر را به درستی رعایت کنید.   

میزان درد لیزر چقدر است؟ 

معرفی ” مرکز لیزر الکس کندلا در پونک

به طور کلی عواملی همچون نوع پوست، میزان ضخامت موهای زائد، نوع دستگاه لیزر و ناحیه مورد نظر در میزان درد لیزر موهای زائد تاثیر دارند. با این حال لازم است بدانید که امروزه اکثر دستگاه های لیزر به سیستم خنک کننده مجهز هستند و میزان اثربخشی بالایی دارند. معمولاً افرادی که پوست ظریفی دارند، حین لیزر کمی درد و سوزش احساس می کنند.   

سوالات متداول:

  • آیا با لیزر موهای زائد بدن برای همیشه از بین می روند؟

شاید لیزر روش تضمینی و صددرصد برای رفع موهای زائد نباشد، اما در حال حاضر بهترین روش محسوب می شود. همچنین سرعت رشد موها پس از لیزر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.     

  • از چه سنی می توان لیزر موهای زائد را شروع کرد؟

همه افرادی که الگوی رشد موهای آنها تثبیت شده است می توانند از این روش استفاده کنند. معمولاً الگوی رشد موهای افراد در سن 18 سالگی تثبیت می شود.     

  • لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب نیست؟

افرادی که بیماری پوستی و یا مشکلات هورمونی دارند بهتر است انجام لیزر را به تعویق بیندازند. این موضوع برای افرادی که برنزه کرده اند، داروهای خاص مصرف می کنند و یا باردار هستند نیز صدق می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا