دندانپزشکی

معرفی مرکز دندانپزشکی در مرزداران

خدمات کلینیک دندانپزشکی در مرزداران (دندانپزشکی تخصصی)


کلینیک دندانپزشکی زندگی شیرین

02166513153

09120764103

09123761939


تماس و مشاوره


پروفایل کلینیک زندگی شیرین


کلینیک دندانپزشکی دکتر نعیم سعیدی

کلینیک دندانپزشکی دکتر نعیم سعیدی

02122366604

02122366605

09196090593


تماس و مشاوره


اطلاعات بیشتر کلینیک


کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر طبرسی

با مدیریت دکتر بهاره طبرسی

متخصص درمان ریشه و دارای بورد تخصصی

کلینیک تخصصی دکتر طبرسی

02122369390
09024480333
پروفایل کلینیک طبرسی

علاوه ‌بر خدمات زیبایی، شما میتوانید می‌توانید از خدمات دندانپزشکی تخصصی نیز در مرکز دندانپزشکی در مرزداران بهره ببرید.

ما در ادامه این محتوا تلاش داریم تا برای شما به بررسی انواع مختلف این خدمات بپردازیم و به ‌طور کامل برای شما بگویم که این خدمات شامل کدام موارد می‌شوند.

اگر شما حس می‌کنید که به سرویس های دندانپزشکی تخصصی مانند ایمپلنت، ارتودنسی و جراحی لثه نیاز دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم سه پاراگراف بعدی را به طور کامل بخوانید. 

ایمپلنت دندان و کاشت

ایمپلنت دندان از دیگر خدمات زیبایی در مرکز دندانپزشکی در ونک می‌باشد.

ایمپلنت در واقع زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که یک دندان به‌ طور کامل از دست‌ رفته باشد و به‌ هیچ ‌عنوان قابلیت ترمیم نداشته باشد.

در این شرایط دندان از دست‌ رفته کشیده می‌شود و بعد با استفاده از فلز تیتانیوم و نوعی دندان ‌های مصنوعی، جای آن پر می‌شود.

فلز تیتانیوم سازگاری مناسبی با بدن ما دارد و این ‌موضوع باعث می‌شود که بدن ما آن را پس نزند.

پس در نهایت استفاده از این فلز می‌تواند باعث شود که ما یک نوع دندان مصنوعی دائمی برای خودمان داشته‌ باشیم.

توجه کنید که خدمات ایمپلنت باعث می‌شوند که دندانی که به‌ صورت مصنوعی قرار است در میان دندان‌ های دیگر ما قرار بگیرد، به استخوان فک ما به ‌طور کامل وصل شود و به‌ هیچ‌ عنوان شل نشود یا در نیاید‌.


مطالب مرتبط

بهترین مطب دندانپزشکی در غرب تهران کجاست؟


ارتودنسی دندان 

از دیگر خدمات زیبایی ارتودنسی دندان می‌باشد.

ارتودنسی باعث می‌شود که فک نامتناسب و زاویه‌دار، همچنین دندان ‌هایی که در محل نامناسبی رشد کرده‌اند به ‌جای طبیعی و اولیه خودشان بازگردند.

اصلاح فک و دندان به ‌طور کامل می‌تواند در دسته خدمات ارتودنسی قرار بگیرد و باعث شود که دندان‌ ها و فک حالت و شکل طبیعی به خودشان بگیرند.

توجه کنید که استفاده از این خدمات می‌تواند تا حد بسیار زیادی باعث زیباتر شدن اجزای صورت شود و حس خوبی را به ما بدهد. 

جراحی لثه

لثه ها بخش بسیار مهمی از دهانمان هستند زیرا هم باعث نگه‌داشتن دندان ‌ها می‌شوند و هم زیبایی را برای دهان ما به ‌همراه دارند.

اما ممکن است به دلیل عوامل گوناگون لثه ‌های ما دچار مشکل شوند و نیاز به جراحی داشته باشد.

از دیگر خدمات دندانپزشکی زیبایی در مرکز دندانپزشکی در ونک جراحی لثه می‌باشد.

توجه کنید که لثه‌ ها می‌توانند به دلایل گوناگونی دچار مشکل شوند.

به‌ همین دلیل روش ‌های جراحی متفاوتی مانند بازسازی، افزایش طول تاج، پیوند بافت نرم، و کوچک کردن لثه انجام گیرد تا در نهایت بتوان از جراحی لثه بهره برد تا مشکلاتی که در دهان ما وجود دارند به‌ طور کامل از بین بروند. 

خدمات مرکز و کلینیک دندانپزشکی در مرزداران (دندانپزشکی عمومی)

علاوه ‌بر دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی تخصصی، خدمت دیگری نیز در مرکز دندانپزشکی در ونک به مشتریان ارائه می‌شود که با نام دندانپزشکی عمومی شناخته می‌شود.

 توجه کنید که تمام فعالیت‌ هایی که به ‌صورت عام و همیشگی ما به آن ‌ها نیاز خواهیم داشت در دسته این خدمت قرار می‌گیرد.

برای مثال کشیدن دندان، پر کردن دندان، و عصب ‌کشی جزء خدماتی می‌باشند که در این مرکز و در این بخش از تخصص دندانپزشکی شما می‌توانید از آن‌ ها بهره ببرید و به ترمیم دندان‌های خود بپردازید. 

کشیدن دندان در کلینیک دندانپزشکی مرزداران

در شرایط گوناگونی ممکن است که ما نیاز داشته ‌باشیم که دندان ‌های از دست‌ رفته خودمان را بکشیم.

در این وضعیت ما نیاز داریم که با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در مرزداران ، دندان از دست‌ رفته خودمان را بکشیم تا بتوانیم جایگزینی برای آن داشته باشیم.

همان‌ طور که ممکن است همه شما بدانید کشیدن دندان به‌ عنوان آخرین روش برای از بین بردن مشکلات مربوط به دهان و دندان شناخته می‌شود.

متخصصان و پزشکان دندانپزشکی تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا آنجا که می‌شود از این روش درمان بهره نبرند و به ترمیم دندان بپردازند.

اما در مواردی دندان آن ‌قدر آسیب ‌دیده و از بین‌ رفته، که به‌ هیچ ‌عنوان امیدی برای ترمیم آن وجود ندارد.

پس باید در این شرایط از خدمات کشیدن دندان استفاده شود.

توجه کنید که کشیدن دندان تحت شرایط بی‌حسی انجام می‌شود و افراد برای استفاده از این خدمت درد زیادی را احساس نمی‌کنند.

در مواردی مانند شکستگی دندان، بیماری‌ های مربوط به لثه، ارتودنسی، خرابی بیشتر از حد دندان و موارد دیگر؛ دندان ما نیاز به کشیدن دارد. 

پر کردن دندان 

پر کردن دندان از دیگر خدماتی است که در مرکز دندانپزشکی در ونک به مشتریان ارائه می‌شود.

هنگامی ‌که دندان ما دچار خرابی و شکستگی شود ما باید برای ترمیم آن در هرچه سریع‌تر اقدام کنیم.

پر کردن دندان می‌تواند به شما کمک کند تا از بدتر شدن شرایط دندان خودتان جلوگیری کنید و آن را به حالت اولیه خودتان خودش بازگردانید.

برای پر کردن دندان از مواد اولیه گوناگونی استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ ها ویژگی‌ های منحصر به ‌فرد خودشان را دارند و طبق تشخیص پزشک و خواسته مراجعه ‌کننده از آن ‌ها استفاده می‌شود.

عصب کشی دندان

عصب ‌کشی دندان دیگر خدمتی است که می‌توان از آن در مرکز دندانپزشکی در ونک بهره برد.

این روند یک پروسه دندانپزشکی می‌باشد که در آن بخشی از بافت داخلی دندان که بافت‌اعصاب را تشکیل می‌دهد از بین برود تا دندان در دیگر به سراغ افراد نیاید.

توجه کنید که عصب‌کشی دندان هنگامی مورد استفاده قرار میگیرد که یک قسمت داخلی دندان که با نام پالپ شناخته می‌شود دچار التهاب و آسیب شود و درد همیشگی را برای فرد به‌ همراه داشته باشد.

در این شرایط دندانپزشکی با استفاده از عصب‌کشی تلاش می‌کند تا بافت فیزیکی دندان را سالم نگه دارد و عصب دندان را از بین ببرد.

مواردی مانند پوسیدگی عمیق، شکستگی ایجاد ترک در دندان و موارد دیگر می‌توانند باعث شوند که افراد به این خدمت نیاز داشته باشند.

کلینیک دندانپزشکی در مرزداران

کلینیک دندانپزشکی در مرزداران

هیچ کدام از ما نمی‌توانیم منکر این ‌موضوع شویم که هیچ‌ گاه در زندگی خودمان به استفاده از خدمات دندانپزشکی نیاز نخواهیم داشت.

توجه کنید که اگر ما در از رفتن به دندانپزشکی خودداری کنیم، در نهایت تمام از دندان‌هایمان از بین خواهند رفت و مجبور هستیم که برای استفاده از دندان مصنوعی به دندان‌پزشکی مراجعه کنیم.

پس بهتر است هنگامی ‌که تصور کردید اتفاق بدی در حال رخ دادن برای دندان های شما است، سریعاً به پزشک مراجعه فرمایید تا بتوانید از آسیب بیشتر و خرج کردن هزینه بیشتر برای بهبود شرایط دندان خود جلوگیری کنیم.

همه ما می‌دانیم که استفاده از خدمات دندانپزشکی تا حد بسیار زیادی هزینه‌بر می‌باشد. 

پس بهتر است که مراقب دندان‌ های خود باشیم و با مراجعه مرتب به دندان پزشکی، کوچک‌ترین و جزئی‌ترین ایرادات دندان خودمان را پیدا کنیم و آن‌ ها را رفع کنیم

تا دیگر نیازی نداشته باشیم هنگامی ‌که دندان ما به‌ طور کامل از دست رفت با پرداخت هزینه ‌های گزاف آن را به حالت اولیه خودش بازگردانیم.

شما می‌توانید با مراجعه دوره‌ای به مرکز دندانپزشکی در مرزداران به‌صورت چند وقت یک‌ بار به طور کامل شرایط دندان ‌های خودتان را بررسی کنید تا متوجه شوید که چه ایراداتی در دندان شما وجود دارند و استفاده از کدام خدمات می‌تواند جلوی پیشرفته‌تر شدن ایراد در دندان شما را بگیرد.

در مرحله بعد می‌توانید با استفاده از خدمات مرکز دندانپزشکی در ونک این ایراد را به‌ طور کامل رفع کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا