دسته‌بندی نشدهغرب تهران

مرکز لیزر خوب مردان در غرب تهران

در این مطلب به سراغ بهترین مراکز لیزر اقایان غرب تهران با دستگاه های مختلف خواهیم پرداخت. همانطور که میدانید بر اساس رنگ پوست , دستگاهی که شما استفادهع میکنید تاثیر بالاتری بر روی از بین رفتن موها دارد.

لیزر موهای زائد سوالات همه چیزدرباره لیزر مو درد تعداد جلسات

به طور مثال دستگاه الکس کندلا برای پوست های سفید و ناحیه هایی که سفید تر هستند استفاده میشود و دستگاه الیت پلاس برای پوست های تیره تر و قسمت هایی از بدن مفید است که رنگ تیره تری دارند ( زیر بغل کشاله ران و … )

در ادامه با ما همراه باشید تا مراکزی که لیزر مو اقایان در غرب تهران انجام میدهند و رضایت بالاتری داشتند را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

بهترین مرکز لیزر مو غرب تهران با بهترین دستگاه ها مثل الکس کندلا اماده بی مو کردن شما میباشند.

مراکز لیزر مو اقایان غرب تهران

سعی شده در این لیست تمامی مناطق غرب تهران و محله هایی که یک مرکز لیزر خوب اقایان تاسیس شده قرار داده شود.

مرکز شماره 1 لیزر اقایان در سعادت اباد

کلینیک زیبایی و لیزر پارادایس

مجموعه پارادایس یکی از مراکز خوب لیزر موی اقایان در غرب تهران میباشد و با دارا بودن تمامی دستگاه های لیزر توانسته همه افرادی که به کلینیک پارادایس مراجعه میکنند که پوست سفید و یا تیره دارند خدمات موزدایی با کیفیتی به آنها ارائه دهد.

شما میتوانید به مراجعه به این مرکز لیزر از مشاوره رایگان مجموعه جهت موزدایی با دستگاه

  • لیزر الکس کندلا جنتل مکس پرو آمریکا 
  • دستگاه لیزر آپوجی
  • دستگاه لیزر الیت پلاس

مناسب تمامی طیف های رنگ پوست استفاده نمایید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران کلیک


مرکز شماره 2 مرکز لیزر مو اقایان در جنت اباد

در جنت اباد دو مرکز خوب دکتر عسگری ( کلینیک ایده آل ) و کلینیک لیزر مو سلین که هر دو دارای دستگاه الکس کندلا جنتل مکس پرو و همچنین کلینیک سلین دارای دستگاه الکس دایود میباشد.

مرکز لیزر مو سلین

 

کلینیک سلین زیبایی

اگر در خارج از ساعات کاری میخواهید سوال کنید یا وقت خود را تعیین کنید میتوانید روی لوگو زیر ضربه بزنید تا به واتسآپ مجموعه متصل شوید.

گالری مجموعه لیزر اکسیر سبز سلین کلیک


مرکز لیزر مو دکتر عسگری ( کلینیک ایده آل )

کلینیک زیبایی ایده آل (دکتر اصغری)

02144403269

02144473063

در خارج ساعات کاری میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09352838990

جنت آباد مرکزی، بالاتر از تقاطع مخبری، جنب بانک آینده خیابان پنجم، پلاک ۱۰۵ ، طبقه همکف

کلینیک زیبایی ایده آل (دکتر عسگری)


کلینیک زیبایی دلدار

کلینیک زیبایی دلدار

021-44269514

0912-4503667

تماس

صادقیه خیابان سازمان آب نبش گلناز دهم شمالی پلاک ۳۰۲ طبقه ۲ زنگ ۱۰


اطلاعات بیشتر کلینیک دلدار

مطب زیبایی نوران

مطب زیبایی نوران

02144950193

09925008502

تماس و مشاوره

صادقیه – ایت الله کاشانی – جنب بیمارستان ابن سینا – برج مینا – طبقه ۸ – واحد ۴۵

اطلاعات بیشتر کلینیک

مرکز لیزر و کلینیک تخصصی پوست و مو نوین اسکین

مرکز لیزر و کلینیک تخصصی پوست و مو نوین اسکین

09001552505

تلفن همراه

فلکه دوم صادقیه ، بین مجتمع گلدیس و مجتمع افق،کوچه نوزدهم غربی،ساختمان کاج

گالری کلینیک نوین اسکین

تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف مو های زائد مردان با لیزر

 

معمولا گفته می شود که برای حذف مو های زائد مردان با لیزر، به 6 تا 8 جلسه درمان با لیزر نیاز می باشد. البته برای از بین بردن مو های زائد نقاط مختلف بدن، ممکن است قبل از لیزر درمانی، توصیه های مختلفی به افراد ارائه شود. 

 

اقدامات قبل و بعد از حذف مو های زائد مردان با لیزر

برخی از مراجعه کنندگان به مراکز لیزر اقایان غرب تهران درباره اقدامات قبل و بعد از لیزر مو سوال دارند.

قبل از مراجعه برای از بین بردن مو های زائد، باید مو های ناحیه ی مورد نظر را اصلاح کرده و از وکس زدن آن قسمت اجتناب کنید. همچنین باید از دارو های رقیق کننده خون مثل وارفارین و آسپیرین استفاده نکنید.

همچنین بعد از لیزر درمانی بهتر است تا 48 ساعت در معرض نور آفتاب قرار نگیرید، ورزش نکنید و حمام نروید. بعلاوه باید به این نکته توجه داشته باشید که مو ها بلافاصله نمی ریزند. لذا بایستی چند روز تا چند هفته صبر کنید تا نتیجه ی کار حاصل شود. 

تفاوت لیزر مو برای اقایان و خانم ها

بسیاری از مراجعه کنندگام مراکز لیزر اقایان در غرب تهران سوالشان درباه تفاوت لیزر اقایان و بانوان است.

مردان و زنان در حالت طبیعی در قسمت های مختلف بدن دارای مو های زائد بسیاری هستند. این مو ها در مورد مردان بسیار بیشتر بوده و موجب رنجش خاطر آن ها می شوند. حذف مو های زائد مردان با لیزر

، یکی از مهم ترین و اصلی ترین روش های از بین بردن این مو های زائد در بدن می باشد. به کمک این روش می توان مو های زائد را در مردان، برای مدت زمان طولانی و یا حتی برای همیشه از بین برد. به عنوان مثال بسیاری از مردانی که با مشکل پر مویی در ناحیه ی سینه و کمر دست و پنجه نرم می کنند، به دنبال راهی برای از بین بردن این مو های زائد می گردند. 

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با موضوع حذف مو های زائد مردان با لیزر آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم.

با ما همراه باشید. 

 

لیزر مو های زائد در مردان

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، لیزر مو های زائد، یکی از مهم ترین و اصلی ترین روش های از بین بردن مو های زائد در بین مردان و زنان می باشد. به نحوی که امروزه بسیاری از افرادی که قصد از بین بردن مو های زائد بدن خود را دارند، روش لیزر کردن مو های زائد را انتخاب می کنند. به کمک لیزر می توان مو های زائد بدن را با کم ترین میزان درد و در سریع ترین زمان از بین برد. 

 

مزایای لیزر مو های زائد

از جمله مزیت های این روش نسبت به روش های دیگر همچون روش های تیغ زدن یا اپیلاسیون، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سریع بودن

این روش نسبت به روش های دیگر از سرعت بسیار بالاتری برخوردار است. به طوری که در مدت زمان کوتاهی می توان مو های زائد بدن را از بین برد و از شر آن ها خلاص شد.

  • درد کم تر

در این نوع روش، افراد درد کم تری نسبت به روش های دیگر احساس می کنند. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد این روش را برای از بین بردن مو های زائد بدن خود انتخاب کنند.

  • همیشگی بودن

در صورت استفاده از دیگر روش ها از جمله روش اپیلاسیون و تیغ زدن، پس از مدتی مو های زائد در نقاط مختلف بدن دوباره رشد خواهند کرد. این در حالی است که به کمک روش لیزر مو های زائد، این مو ها برای همیشه از بین خواهند رفت.

  • و …

لیزر مو های زائد بدن

روش های حذف مو های زائد مردان با لیزر

 

برای حذف مو های زائد مردان با لیزر، دستگاه های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این دستگاه برای پوست های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال بعضی از دستگاه ها هستند که از آن ها فقط برای پوست های سفید و روشن استفاده می شود. این در حالی است که در بعضی موارد دیگر، از دستگاه هایی استفاده می شود که برای پوست های تیره تر مناسب هستند. 

به کمک این دستگاه ها می توان مو های زائد نقاط مختلف بدن به جز ناحیه پلک را از بین برد. برای از بین بردن و حذف مو های زائد مردان با لیزر در ارتباط با نقاط و اندام های مختلف بدن، از روش های مختلفی استفاده می شود و دستگاه های خاصی به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال در بعضی از موارد از ژل هایی استفاده می شود که به کمک این ژل ها، دستگاه های از بین برنده ی مو های زائد، می توانند همه ی مو های زائد بدن را از بین برده و از رشد مجدد آن ها جلوگیری به عمل آورند. این در حالی است که در بعضی از موارد دیگر، به ژل نیازی نبوده و دستگاه های لیزر، بدون نیاز به هیچ گونه مایع یا ژل، باعث از بین رفتن مو های زائد بدن می شوند.

 

 

لیزر درمانی

احتمال بازگشت با توجه به هورمون رشد آقایان

در بعضی از موارد ممکن است به علت عدم لیزر درمانی مناسب توسط افراد متخصص، مو های زائد بدن آقایان دوباره رشد کنند. این رشد ممکن است به کمک هورمون مردانه تحریک شود. البته فقط در بعضی موارد ممکن است این اتفاق بیفتد و در اکثر مواقع مو های زائد برای همیشه از بین می روند. 

 

کدام دستگاه مناسب تر است؟

هر کدام از دستگاه هایی که برای لیزر درمانی مورد استفاده قرار می گیرند، از مزایای خاصی برخوردار هستند. به عنوان مثال همانطور که اشاره شد، از بعضی از دستگاه ها برای پوست های روشن استفاده می شود. در حالی که بعضی دیگر از دستگاه ها برای از بین بردن مو های زائد روی پوست های تیره مورد استفاده قرار می گیرند. 

 

سوالات متداول

  1. آیا می توان روی خالکوبی، لیزر مو های زائد بدن را انجام داد؟

خیر. این امکان وجود ندارد که روی تتو یا خالکوبی، لیزر مو های زائد بدن انجام شود. فقط در فاصله ی 3 سانتی متری تتو یا خالکوبی می توان این کار را انجام داد.

  1. حذف مو های زائد مردان با لیزر چه مدت زمان می برد؟

بسته به محل لیزر، ممکن است از 15 دقیقه تا دو ساعت و نیم طول بکشد. هر چقدر که ناحیه ی لیزر درمانی بیشتر باشد، بدیهی است که مدت زمان آن نیز بیشتر خواهد بود.

  1. آیا می توان به کمک لیزر، نواحی تناسلی بدن مردان را از مو های زائد پاکسازی کرد؟

بله. استفاده از روش لیزر درمانی برای حذف مو های زائد مردان در ناحیه ی تناسلی قابل انجام و کاملا ایمن می باشد. 

با شما بودیم با مطلب مرکز لیزر آقایان در غرب تهران امیدواری مطلب مفیدی را برای شما ارائه داده باشیم.

شایع­ترین عوارض لیزر موهای زائد

 

– التهاب و قرمزی پوست یکی از رایج­ترین عوارض لیزر موهای زائد است. این عوارض معمولاً موقتی هستند و به طور کلی تا زمانی که پوست بهبود پیدا کند، مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

عوارض لیزر مو های زائد

– یکی از شایع­ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد، لکه‌های پوستی یا هیپرپیگمانتاسیون است. هیپرپیگمانتاسیون به معنای تغییر موقت رنگ پوست است که ممکن است در افرادی که پوست آن‌ها روشن‌ است یا افرادی که در معرض نور آفتاب قرار گرفته­اند اتفاق بیفتد.

 

در این وضعیت، پوست بیش از حد معمول رنگدانه دارد و به نظر می‌رسد که رنگ پوست افزایش یافته است. این اتفاق یک نوع سوختگی نیست و خیلی سریع برطرف می­شود.

 

– هیپوپیگمنتاسیون یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر موهای زائد است. این وضعیت ممکن است به دلیل تاثیرات منفی لیزر بر رنگدانه‌های پوستی ایجاد شود. در این حالت، پوست کمتر از حد معمول رنگدانه (ملانین) دارد و به نظر می‌رسد که رنگ پوست کاهش یافته است.

عوارض لیزر مو های زائد

– تاول یکی از رایج­ترین عوارض لیزر موهای زائد است. اگر اپراتور لیزر تجربه کافی را نداشته باشد و به صورت حرفه­ای عمل نکند، پوست شما به طور قطعی با سوختگی و تاول مواجه خواهد شد. از این رو بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که از تجهیزات مناسب برای خنک سازی پوست استفاده می­کنند.

 

– لیزر موهای زائد به طور معمول موجب بروز زخم روی پوست نمی­شود؛ با این حال، اگر پزشک یا متخصص لیزر در طول فرآیند درمان دچار اشتباه شود، ممکن است پوست شما آسیب ببیند و زخم شود.

 

 

در کل، عوارض جانبی لیزر معمولاً موقتی هستند و طی مدت کوتاهی بهبود می‌یابند، اما بهتر است برای کسب نتایج بهتر و پیشگیری از عوارض گفته شده، به مراکز معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

دکمه بازگشت به بالا