زوج درمانگر

روش درمان زود انزالی زنان

بهترین متد و روش برای درمان زود انزالی زنان چیست با برترین پزشک همراه باشید تا جواب به سوالات خود را بیابید

اگر متاهل هستید ومیخواهید دیگر مشکلی بین شما وجود نداشته باشد این مقاله به شما کمک میکند تا مشکل خود را حل کنید.

 

پیش از پرداختن به موضوع درمان زود انزالی زنان باید گفت که انزال و  ارگاسم  دو مسئله کاملا متفاوت و مجزا می باشند. در واقع  ارگاسم به معنی  رسیدن به اوج لذت جنسی  است که بعضی از خانم ها بدون مشاهده خارج شدن مایع از بدن آن را تجربه می کنند.

حقیقت امر آن است مایعی که بعد از رسیدن به ارگاسم از بدن خارج می شود با مایعی که بعد از تحریک جنسی از واژن ترشح می شود متفاوت است.

راه های درمان زود انزالی زنان

جهت درمان زود انزالی زنان باید دانست که انزال زمانی رخ می دهد که فرد به مرحله برانگیختگی جنسی یا ارگاسم رسیده باشد. در چنین حالتی مایعی از مجاری ادراری او خارج می شود. لازم به ذکر است که مایع خارج شده چیزی غیر از ادرار می باشد.

تماس و مشاوره رایگان ب ازوج درمان گر و سکس تراپی در تهران

بهترین و موثر ترین راه ها درمان زود انزالی زنان

 

راه های درمان زود انزالی زنان

تعداد اندکی از خانم ها دچار زود انزالی و رسیدن سریع به ارگاسم هستند. در مقابل اما بسیاری دیگر از خانم ها از ارضاء نشدن حین رابطه جنسی رنج می برند. نکته مهم در حل این مشکل آن است که شریک جنسی زن باید روحیات و احساسات او را بفهمد و تمام تلاش خود را جهت رساندن زن به ارگاسم بنماید. بهترین راه برای این کار ابراز عشق و محبت کلامی و غیر کلامی به زن است.  

درمان زود انزالی زنان و عدم محبت مرد به زن

طی تحقیقات گسترده ای که برای درمان زود انزالی زنان انجام گرفته است مهم ترین عامل ارضاء نشدن زنان عدم ابراز محبت از سوی مردان است.

آنورگاسمی در اغلب زنان به آن دلیل رخ می دهد که مردان تنها در حین رابطه  ابراز عشق و محبت می کنند و این در حالی است که زنان در حد تنفر از این رفتار بیزارند. همچنین زنانی که شریک جنسی شان بدون معاشقه عمل دخول را انجام دهند تحریک نمی شوند در نتیجه به ارگاسم نمی رسند.

 

تماس و مشاوره رایگان ب ازوج درمان گر و سکس تراپی در تهران

زود انزالی زنان چیست؟  

 

زود انزالی زنان به این معنی است که خانم ها حین رابطه جنسی خیلی  زود تر از حد انتظار به ارگاسم  می رسند.

 

دلایل اهمیت درمان زود انزالی زنان  

زود انزالی زنان چیست؟  

 

یکی از دلایل اهمیت درمان زود انزالی زنان آن است که برخی از زنان آن را به شکل مزمن و آزاردهنده تجربه می کنند. زود انزالی  زنان بر خلاف  مردان با استرس و ناراحتی های روحی همراه نیست با این حال برای درصد اندکی از زنان می تواند ناراحت کننده باشد.

نکته جالب در خصوص زود ارضایی خانم ها این است که درصد بالایی از خانم ها حتما آن را در طول زندگی تجربه می کنند. این در حالی است که تنها عده اندکی از خانم ها از این بابت احساس ناراحتی می کنند و این موضوع را جدی تلقی می نمایند.

 

از دیگر دلایل اهمیت درمان زود انزالی زنان آن است که بروز چنین حالتی حین رابطه جنسی سبب ایجاد نارضایتی در هر دو طرف می شود. عدم درمان  این مشکل  باعث ایجاد سردی و بی میلی جنسی  می شود. همچنین تداوم این مسئله می تواند بی میلی جنسی را به دنبال داشته باشد و باعث بروز اختلال در ارگاسم شود.

 

درمان زود انزالی زنان مسئله ای مهم و حیاتی است. زیرا اغلب زنانی که به چنین مشکلی دچار هستند یک رابطه دردناک را بعد از ارضاء شدن تجربه می کنند.

همچنین برخی از زنان حین معاشقه ارضاء می شوند و این موضوع را پنهان می کنند تا مرد نیز به ارگاسم و برانگیختگی جنسی برسد. چنین حالتی هم از نظر جسمی و هم از لحاظ روحی برای زنان مشکل آفرین خواهد بود.

تماس و مشاوره رایگان ب ازوج درمان گر و سکس تراپی در تهران

راه های درمان زود انزالی زنان

 

بهترین و جدیدترین راه حل برای درمان زود انزالی زنان ،مراجعه به یک مشاور سکستراپیست است. راهکارهایی که یک مشاور سکستراپیست در اختیار زنان قرار می دهد تا حد زیادی به رفع این مشکل در آنان کمک می کند.

همچنین در بسیاری مواقع مراجعه به روان پزشک و مصرف برخی داروهای ضد افسردگی نیز کارگشا می باشد. به نظر می رسد مصرف قرص های ضد افسردگی مهارکننده های باز جذب به نام سورتین در حل این معضل مفید می باشند.

ابتدایی ترین و ساده ترین راه برای درمان زود انزالی زنان دست کشیدن از رابطه پیش از ارضاء شدن است. این کار باعث می شود تا فرد اندکی آرام شود و احساس اولیه در او کم شود. بعد از ارام شدن و فاصله گرفتن با لحظه ارگاسم می توان رابطه را مجددا آغاز کرد.

 

انزال در زنان در طول ارگاسم چقدر رایج است؟ 

 

برای درمان زود انزالی زنان لازم است به این موضوع اذعان داشت که صد در صد زنان در طول ارگاسم انزال را تجربه نمی کنند. شگفت زده خواهید شد اگر بدانید بر اساس تحقیقات تنها ۶۹،۲۳ درصد از زنان انزال را در طول ارگاسم و رابطه جنسی تجربه می کنند.

نکته: بسیاری بر این عقیده اند که انزال در زنان همان ادرار است که از بدن آنها خارج می شود. واقعیت آن است مایعی که بعد از ارگاسم از بدن زنان خارج می شود ادرار مخلوط به مایع انزال است.

دلایل زود انزالی زنان کدامند؟

 

برای درمان زود انزالی زنان لازم است ابتدا دلایل بروز چنین حالتی را در آنان بشناسیم. پایان یافتن رابطه جنسی به دلیل ارگاسم و ارضاء زودرس می تواند به دلایل متعددی صورت بگیرد. از جمله مهمترین این عوامل و دلایل عبارتند از:

 

  1. بیماری های جسمی و روحی.
  2.  ناراحتی های ذهنی.
  3.  همراه داشتن احساس شرم و گناه حین  انجام رابطه جنسی.
  4.  عدم انجام سکس و ممنوعیت آن در محیط های نامناسب.
  5.  علاقه شدید به رابطه جنسی.
  6.  انجام مخفیانه رابطه جنسی.
  7.  همراه داشتن افکار منفی و باورهای غلطی که از کودکی و از درون  خانواده در او نهادینه شده اند.
  8.  عدم تجربه و آگاهی کامل در خصوص رابطه جنسی.
  9.  عدم آگاهی در کنترل خود و برانگیختگی جنسی.
  10.  وجود قوانین سختگیرانه اخلاقی ناشی از باورهای افراطی.

 

تماس و مشاوره رایگان ب ازوج درمان گر و سکس تراپی در تهران

توصیه های مهم به مردان برای زود انزالی زنان

 

دلایل زود انزالی زنان

 

همان گونه که درمان زود انزالی زنان برای بسیاری از آنان کم اهمیت است رسیدن به انزال هم برایشان موضوعی حیاتی و مهم نیست. زیرا بسیاری از خانم ها بدون انزال هم از زندگی عاشقانه خود راضی و خشنود هستند. تحت فشار قرار دادن زن برای رسیدن به انزال از طرف شریک جنسی او به مراتب خطرناکتر از نرسیدن به انزال است.

بنابراین مردان بهتر است زیاد بر روی این موضوع تمرکز ننمایند و رابطه ای عادی با همسر خود داشته باشند.

بسیاری از آقایان بیشتر از درمان زود انزالی زنان از پیدا کردن راه حلی برای انزال انان خوشحال می شوند. بنابراین آقایانی که خانم هایشان به انزال نمی رسند مدام در پی یافتن راه حلی برای انزال زنان خود هستند.

لازم به ذکر است معذب نمودن زنان برای رسیدن به انزال کار را برای آنان سخت تر و پیچیده تر خواهد کرد. این کار سبب ایجاد احساس شرم جنسی و  هجوم افکار منفی به ذهن آنان می شود.  

راهکار های مفید برای تجربه کردن انزال زنانه

 

راه کارهای مفید و موثری جهت درمان زود انزالی زنان وجود دارند که در متن فوق به طور کامل به آنها اشاره شد. همچنین برای تجربه انزال زنانه راهکارهایی ارائه شده اند که مهمترین آن ها عبارتند از:  

 

  1.  بدن خود را هیدراته نگهدارید. برای این کار لازم است آب فراوان بنوشید. برخی از متخصصان معتقدند هیدراته بودن بدن برای تجربه یک رابطه جنسی نرمال و لذت بخش لازم است. 
  2. برای داشتن یک رابطه جنسی مطلوب و رسیدن به انزال ذهن و جسم خود را در حالت آرامش و امنیت  رها کنید. زیرا داشتن آرامش و راحتی خیال در زنان یکی از مهم ترین عوامل رسیدن به ارگاسم است. 
  3.  برای انجام رابطه جنسی با همسر خود حتما فضای بخصوصی را در نظر بگیرید. این فضا باید به گونه ای باشد که احساس امنیت را در شما تقویت کند. 
  4.  به بررسی بدن به ویژه واژن بپردازید و نواحی حساس و برانگیختگی را در بدن خود بیابید. نقطه جی را تحریک کنید و ببینید آیا با تحریک این نقطه حس برانگیختگی جنسی در شما تقویت می شود؟ 
  5.   عضلات و ماهیچه های لگن خود را تقویت نمایید. این ماهیچه ها که به ماهیچه های پوبوکوکسی گال معروفند اگر به حد کافی و لازم تقویت شوند کمک شایانی به انزال زنان می کنند. 
  6. هرگز نباید از کثیف شدن بعد از انزال ترسید و یا از آن خجالت کشید. زیرا این امر اتفاقی هیجان انگیز و البته طبیعی است که هر انسان سالمی باید آن را تجربه کند. برای جلوگیری از ایجاد چنین حسی بهتر است از قبل دستمال و یا حوله ای آماده کنید تا بعد انزال خود را با آن تمیز نمایید.  

منبع انزال زنان کجاست و از کجا می آید؟ 

 

منبع انزال زنان کجاست و از کجا می آید؟

برای درمان زود انزالی زنان باید اطلاعات مفیدی از منبع انزال آن در دست داشت. انزال زنانه از غده ای به نام SKENE ترشح می شود که در بخش دیواره جلویی واژن واقع شده است. غده SKENE قادر است منافذ مجرای ادرار را افزایش و حجیم کند. این کار باعث می شود تا مقدار بیشتری مایع در آن جا شود.

کلام پایانی 

برای درمان زود انزالی زنان راهکارها و روش های درمانی متنوع و گوناگونی وجود دارند که می توان از آنها استفاده کرد. آنچه که بیشتر از درمان حائز اهمیت است داشتن درک صحیح از انزال زنانه و راه های رسیدن به آن است.

pezeshk1

من مجتبی حسینی هستم و در زمینه خدمات زیبایی درمانی لاغری علاقه به تولید محتوا و تحقیق دارم . تیم تولید محتوا با نظارت من دوست داریم اطلاعات مفیدی به شما بدهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا