پیرسینگ و سوراخ کردنسعادت اباد

بهترین مرکز پیرسینگ در سعادت آباد ; سوراخ کردن گوش و پیرسینگ

مرکز پیرسینگ سعادت اباد gmk روش انجام کار قبل از انجام به شما عزیزان توضیح داده میشود . شما میتوانید جهت مشاوره درباره انجام پیرسینگ به صورت صحیح و بهداشتی با شماره زیر تماس برقرار کنید.

پیرسینگ برای کدام نقاط بدن انجام میشود.

  • پیرسینگ گوش و لاله گوش
  • لب
  • ناف
  • بینی
  • و ..

در مرکز پیرسینگ و سوراخ کردن گوش سعادت اباد gmk در بهداشت کامل خدمات ارائه شده و با توجه به پماد بی حسی کمترین درد را خواهید داشت.

مرکز زیبایی Gmk 09123902078

تماس و مشاوره بیشتر

شهرک غرب

آدرس دقیق

کلیک

پارادایس 02126654500

تماس و مشاوره بیشتر

سعادت اباد

پارادایس کلیک

گالری عکس پیرسینگ کلیک

پیرسینگ بدن در سعادت اباد

مدل های پیرسینگ گوش

در ادامه درباره هر یک از قسمت هایی که پیرسینگ انجام میشود میتوانید بیشتر بخوانید .

پیرسینگ و سوراخ کردن گوش و قسمت غضروفی گوش

پیرسینگ گوش مدل جدید پیرسینگ لاله گوش

هیچ ‌گونه محدودیت خاصی برای شما در زمینه سوراخ کردن گوش وجود ندارد. بسیاری از افراد به این‌ موضوع اشاره می‌کنند که بهتر از قسمت غضروفی گوش سوراخ نشود.

اما اگر شما به انواع متفاوت پیرسینگ های گوش علاقه دارید، می‌توانید با مراجعه به یک خدمات ‌دهنده معتبر از ایجاد سوراخ و استفاده از پیرسینگ، حتی در قسمت غضروفی گوش خود نیز لذت ببرید.

طبیعتاً هنگام سوراخ کردن قسمت نرم گوش، شما درد کمتری نسبت ‌به قسمت غضروفی گوش حس خواهید کرد، اما سرعت سوراخ کردن آن‌ قدر بالاست که شما درد آن‌چنان زیادی را حس نخواهید کرد. اگر به مراقبت ‌های بعد از نصب پیرسینگ گوش دقت و توجه داشته باشید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، از هر نوع گوشواره‌ای که می‌خواهید را استفاده کنید. 

پیرسینگ لاله گوش انواع مدل پیرسینگ جدید

تا به‌ حال هیچ ‌گونه عارضه خطرناکی برای سوراخ کردن گوش گزارش نشده، اما این ‌موضوع به این معنی نیست که شما با سوراخ کردن گوش خود دچار هیچ ‌گونه مشکلی نخواهید شد. اگر به اقدامات بهداشتی و مراقبتی دقت نداشته باشید، قطعا با عفونت ‌های زیادی روبرو خواهید شد. بهتر است که بعد از سوراخ کردن گوش در فواصل زمانی کوتاه‌ مدت در طول روز این ناحیه را با الکل تمیز کنید تا از ایجاد عفونت‌ ها جلوگیری کنید.

جدید ترین مدل پیرسینگ گوش

بهتر است که در هفته اول حتما از گوشواره مرغوب و ضد حساسیت استفاده کنید تا زخم شما زودتر بهبود پیدا کند. اگر حس‌ کردید کوش شما دچار عفونت شده  چند روز از گوشواره استفاده نکنید تا به گوش خود استراحت دهید. برای کسب اطلاعات در رابطه با تعرفه ‌های سوراخ کردن قسمت ‌های متفاوت گوش، می‌توانید با پشتیبانان ما ارتباط بگیرید.

اکر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره سایر نقاطی که پیرسینگ میشوند بدانید بر روی لینک زیر کلیک کنی

انواع مدل های پیرسینگ بدن

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. سوراخ کردن گوش عموما دردناکه ، حتی اگر چند ثانیه طول بکشه . بهتریین روش برای از بین بردن درد ، بی حسی موضعی مثل لیدوکائین هست. همچنین از یخ برای بی حس کردن درد در لاله‌های گوش میشه استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا