تزریق ژل و فیلرگیشا

معرفی مراکز تزریق ژل و فیلر در گیشا

در این مقاله به معرفی  پزشک ژل و فیلر در گیشا و برند های فیلر و ژل مفصلا خواهیم پرداخت.

تخفیف های پاییزی ویژه به مدت محدود

[ycd_countdown id=20241]

نوع خدمات قیمت با تخفیف ( ایرانی و خارجی )
ژل لب  750 -1200
ژل صورت 700-1000
بوتاکس 600
کلاژن لیفت 130
پی آر پی 1/100
مزوتراپی جوانسازی و لک  550
مزوژل  2/600
مزوژل جالپرو  4/300
هایفو جوانساز 7 بعدی  2/700

 

 به دنبال  کلینیک تزریق ژل و فیلر در گیشا هستید؟

بهترین برند های فیلر پوستی

استفاده از پرکننده های صورت، از داغترین مسائل روز در روند جوان سازی، زیبایی و جراحی پلاستیک می باشد.

سرعت تاثیرگذاری و کم تهاجم بودن این روش جوانسازی باعث شده است این روش در میان طیف وسیعی از افراد گزینه ای بسیار جذاب و ایده آل باشد.

هدف بسیاری از مارک های ارائه دهنده این محصولات، از بین بردن چین و چروک و تقویت بافت صورت در یک یا چند مورد از موارد زیر می باشد:

  • پیشانی و نواحی اطراف دهان
  • صورت میانی (بینی، گونه ها)
  • لب
  • چانه و کانتور صورت

حتی از برخی فیلرها می توان در نواحی همچون گردن، دکلته، دست و غیره استفاده کرد.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

بهترین مراکز تزریق ژل و فیلر در گیشا

مشکلی که در این بازار زیبایی وجود دارد، این است که با وجود گزینه های فراوانی که ارائه می دهد، یافتن مطمئن ترین ماده پر کننده چین و چروک کاملاً سخت شده است.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

در سال 2020 گزینه های بیشتری نسبت به گذشته ارائه شد. اما قبل از اینکه به استثنایی ترین محصولات جوان سازی پوست در این سال بپردازیم، باید نگاهی دقیق به ویژگی های لازم یک پرکننده تزریقی با کیفیت داشته باشیم.

مطالب مرتبط :

تزریق بوتاکس در گیشا

مرکز زیبایی در گیشا

بهترین دکتر پوست و مو در گیشا

بهترین مراکز تزریق ژل و فیلر در گیشا
تزریق ژل و فیلر در گیشا

برای انتخاب یک پرکننده به چه نکاتی باید دقت داشت؟

به طور کلی پرکننده ها بایستی در چندین سطح مختلف عملکرد خوبی داشته باشند. به عبارت دیگر پرکننده باید شامل موارد زیر باشد:

  • با دوام
  • توانایی ارائه نتایج طبیعی
  • ایمن
  • مقرون به صرفه
  • با کیفیت فوق العاده
  • خلاقانه
  • همه کاره

انواع مختلفی از پرکننده های چین و چروک وجود دارد که شامل مواردی است که می تواند یا به طور طبیعی در بدن انسان یافت شود (کلاژن، اسید هیالورونیک و غیره) یا شامل مواد مصنوعی که در یک محیط آزمایشگاهی تولید شده اند (پلی ال لاکتیک، پلی متیل متاکریلات و غیره)، باشد.

اکثر جراحان و متخصصان زیبایی پوست گزینه های مبتنی بر HA را ترجیح می دهند؛ زیرا HA ایمن تر بوده و البته دائمی نیستند و هیچ عارضه جانبی جدی یا طولانی مدتی ندارند.

بهترین مراکز تزریق ژل و فیلر در گیشا

مارک فیلرهایی که در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفتند، عبارتند از:

  • یوودرم (Juvederm)
  • رستیلین (Restylane)
  • Revolax
  • آکواشین (Aquashine)
  • درمالاکس (Dermalax)
  • مونالیزا
  • Rejeunesse
  • زیشل (lZishe)

برخی از این مارک های پر کننده سالهاست که وجود داشته و به عنوان پیشگامان و رهبران این حوزه شناخته می شوند.

دیگر برندها، تازه واردانی هستند که توانایی تکان دادن بازار و برکناری رهبران فعلی بازی را خواهند داشت.

بهترین مراکز تزریق ژل و فیلر در گیشا

  • Juvederm vs Restylane- نبردی بی پایان

Juvederm و Restylane دو محصول آرایشی پرکاربرد از این نوع هستند و مدت هاست مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، Restylane دارای عنوان معتبر “First’s Dermal Filler” در جهان می باشد.

اولین محصولات این برند در اوپسالای سوئد در دهه 1990 تولید شد. این محصول مدت ها بدون رقیب باقی ماند تا اینکه یوودرم وارد بازار شد و توجه بسیاری از متخصصین را به خود جلب نمود.

هر دوی این محلول های آرایشی شباهت های زیادی با هم دارند و می توان به راحتی از آنها برای اصلاح موقت انواع چین و چروک صورت با عمق مختلف و همچنین جوان سازی صورت با بهبود کانتور و بازیابی حجم از دست رفته استفاده کرد.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر در گیشا

با این وجود، به طور کلی Restylane به عنوان گزینه ای بهتر برای تقویت بافت لب و اصلاح چین و چروک های اطراف گونه و بینی در نظر گرفته می شود، در حالی که Juvederm می تواند در مورد رفع خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و اصلاح کیسه های چشم معجزه کننده باشد.

با وجود موفقیت چشمگیر Restylane و Juvederm که در سال 2020 به دست آمد، بهتر است بدانید! این دو برند بسیار عالی نیستند!!

به عنوان مثال، Juvederm در کاهش خطوط ظریف، به ویژه در مناطقی که پوست بسیار نازک است، عملکرد بهتری انجام می دهد. با این وجود، بافت فوق العاده صاف و الاستیک آن، برای چین و چروک های عمیق و شدید، مناسب نمی باشد.

حتی اگر Restylane تاکنون در بیش از 25 میلیون روش درمانی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته باشد، جنبه های ضعیفی نیز دارد. گزارش شده است که در برخی مواقع این برند برجستگی هایی در اطراف محل تزریق ایجاد می نماید.

با وجود تمام تکنیک های جدید تولید و نوآوری های شرکت های دارویی، ممکن است این دو مارک نیازمند مراقبت از جایگاه خود باشند.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

  • با دوام ترین- Revolax

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا اکثر مواد پرکننده پوست نتیجه ای را ارائه می دهند که فقط 6-4 ماه دوام دارد؟

این تفکر عمومی با این واقعیت ارتباط دارد که دستیابی به تعادل مناسب در ساختار و غلظت ژل تزریقی می تواند کاملاً مشکل باشد.

اما به نظر می رسد Across این مسئله را حل کرده است؛ زیرا طول عمر پرکننده های نرم و با کیفیت شرکت Revolax 18-12 ماه می باشد.

این محصولات استثنایی جوان سازی پوست، حاوی یک ژل تک فازی کاملاً متراکم هستند که به محض تزریق در پوست، تغییر وضعیت پیدا نمی کنند و خاصیت ویسکوالاستیک بهبود یافته در آنها کمک می کند تا نتایج به دست آمده از درمان برای مدت طولانی تری حفظ شود.

با کمال تعجب، Revolax Fine در نواحی بسیار متحرک و یا دارای پوست کاملا نازک (مانند اطراف چشم) با دوام خواهد بود. بهتر است پس از استفاده از این محصول، حداقل هر نیم سال یکبار به پزشک متخصص مراجعه شود.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

  • ابتکاری ترین- Aquashine

Caregen’s Revofil مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده و در بسیاری از کشورهای مختلف جهان موفقیت های بسیاری را از آن خود کرده است. به همین دلیل جای تعجب نیست که Aquashine توسط Revofil توانسته است اعتماد بیماران و جراحان پلاستیک را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کند.

در حقیقت، این برند یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین مواد پرکننده بافت نرم است که می توان مورد توجه قرار داد. این برند شامل ترکیبی از پرکننده های اسید هیالورونیک و مواد تزریقی مزوتراپی می باشد.

علاوه بر این، این محصولات ضد پیری قابل اعتماد، حاوی مواد معدنی، ویتامین ها، کوآنزیم ها و اسیدهای آمینه مختلف هستند.

بنابراین، یک درمان با (Aquashine 1x2ml) نه تنها قدرت از بین بردن سریع خطوط ریز و چین و چروک را دارد، بلکه می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را نیز بهبود بخشد، تعادل هیدروژن آن را بازیابد و درخشش طبیعی آن را تأمین نماید.

این مارک تجاری از آنجا که یک فناوری پیشرفته بیومیمتیک پپتید را توسعه داده است، درمان های زیبایی را به سطح کاملا متفاوتی خواهد برد.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

  • طبیعی ترین نتایج- Dermalax

هدف نهایی هر شرکت تولید کننده پرکننده های درجه یک صورت، ساخت محصولی است که بتواند نتایج طبیعی را به ارمغان بیاورد. Dermalax برنده سال 2020 در این گروه خاص بوده است.

حتی بهتر است بدانید! Dermalax Implant Plus چین های عمیق بینی را هدف قرار می دهد و توانایی بازیابی فوری حجم از دست رفته در گونه ها و لب ها را دارد و خطر اصلاح بیش از حد و یا پر شدگی را نیز ندارد.

دلیل اصلی این امر این است که این پرکننده های پوستی پیشرفته، دارای مارک تجاری Monophasic Blob Structure هستند که کاملاً سازگار و متراکم می باشد و این محصول را با دوام تر می کند.

نتایج بدست آمده پس از درمان با این محصول در مقایسه با سایر گزینه های موجود در بازار امروزی بسیار طبیعی تر خواهد بود. بسیاری از بیمارانی که در گذشته تجربه بدی در زمینه درمان های زیبایی داشته اند و همچنین افرادی که کاملاً تازه کار در این زمینه هستند، در حال حاضر می توانند با استفاده از این پرکننده از یک درمان بدون خطر بهره مند شوند.

نیازی به گفتن قیمت مناسب آن نیست، بیشتر افراد درمالاکس را به عنوان یکی از بهترین مواد پرکننده گونه ها و مسلماً بهترین پرکننده ها برای چین خوردگی های بینی در محدوده قیمت مورد نظر قرار می دهند.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

  • بهترین گزینه متناسب با بودجه- مونالیزا

اگر بگوییم مونالیزا مقرون به صرفه ترین ماده پر کننده چین و چروک است، دروغ خواهیم گفت و اگر بگوییم بهترین پرکننده مقرون به صرفه در سال 2020 بوده است، دروغ نمی گوییم.

ملایم ترین گزینه این مارک Monalisa Soft Type Filler می باشد و دقیقاً مانند هر پرکننده قابل اعتماد HA که تاییدیه FDA را دریافت کرده است، این پرکننده نیز بسیار ایمن می باشد.

فاقد BDDE است و  همچنین حاوی مواد اولیه حیوانی نیست. این پرکننده فرآیند تصفیه پیشرفته ای را پشت سر گذاشته و تحت آزمایشات سختگیرانه ای قرار گرفته است تا اطمینان درمانی آن برای متخصصان حاصل شود.

این محصول کاملاً با استاندارد جهانی کیفیت مطابقت دارد. بهتر است بدانید! Monalisa یک سرنگ با طراحی ارگونومیک ارائه داده است که چسبندگی عالی و تزریق صاف و بدون درد را سبب می شود.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

  • بهترین در محدوده حق بیمه- Zishel

در انتهای دیگر طیف قیمت، Zishel قرار دارد- یک پرکننده پوست درجه یک که به عنوان یک مارک تجاری لوکس تبلیغ می شود. برخلاف بسیاری از محصولات آرایشی درجه یک، این محصول به قول خود عمل می کند و می توان آن را به عنوان یک گزینه درجه یک طبقه بندی کرد.

دامنه محصولات توسط گروه Zishel متنوع است. این محصول دارای پرکننده های عالی تزریقی می باشد که در هر سه لایه اصلی درم می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به طور موثر چین و چروک های سطحی، متوسط و شدید را از بین ببرد.

همچنین این مارک، خطر عوارض جانبی کمی خواهد داشت. در این محصول، اسید هیالورونیک خالص و متقاطع با اندازه دانه مخصوص از 200 میکرومتر (ایده آل برای پوست نازک و اصلاح خطوط لب) تا خیره کننده 1100 میکرومتر موجود در Zishel Rose Forte (برای کانتورینگ و افزایش سطح) وجود دارد که این موارد برای افزودن حجم هرچه بهتر به زیر پوست، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

  • دارای بیش از یک راه حل- Rejeunesse

آیا اگر یک پرکننده نرم برای فرد وجود داشته باشد که بتواند همه مزایای ذکر شده را به طور هم زمان فراهم کند، فوق العاده نخواهد بود؟ چنین راه حلی از قبل وجود داشته و به آن Rejeunesse گفته می شود.

این مارک به راحتی در میان برترین پرکننده های پوستی 2020 جای خود را پیدا کرده است و می تواند با موفقیت خود، با محصولات مورد علاقه قدیمی صنعت، مانند Restylane و Juvederm رقابت کند.

این محصول دارای طول عمر حدود 12 ماه می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان آن را ارزان قیمت نیز نامید.

گرچه یکی از شناخته شده ترین مارک های پرکننده اسید هیالورونیک نیست، اما از کیفیت بالایی برخوردار است؛ زیرا متکی به فناوری غلظت بالای اتصال متقابل (HCCL) می باشد که خطر جابه جایی ژل را به حداقل می رساند و با دوام طولانی مدت خود باعث جلب رضایت مشتریان خواهد شد. با استفاده از این مارک می توان یک تزریق آسان و بدون درد را تجربه نمود.

این مجموعه شگفت انگیز مواد پرکننده، شامل یک شاهکار مانند Rejeunesse Shape می باشد که در میان معتبرترین راه حل های کانتورینگ و تقویت بافت صورت، جایگاه ویژه ای دریافت کرده است.

اگرچه به لایه عمیق تا زیر جلدی پوست تزریق می شود، اما نتایج حاصل از آن  به صورت غیرقابل باوری طبیعی است.

تزریق ژل و فیلر در گیشا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا