میرداماددکتر پوست و مودکتر پوست و مو غرب تهرانکربوکسی تراپیکلینیک پوست مو زیبایی

معرفی مطب کربوکسی تراپی در میرداماد

معرفی مطب کربوکسی تراپی در میرداماد به همراه آدرس و شماره تماس

 


مطب زیبایی هیلدا

دکتر علی الماسی

شماره نظام پزشکی:115459

اوپراتور کربوکسی : خانم رنجبر

مطب زیبایی هیلدا

 02128424533

تماس

09120621334

موبایل

جنب مترو میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲ ، واحد ۱۱

پروفایل مطب هیلدا


کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی ، یک روش مداخله پزشکی غیر جراحی است که با استفاده از دی اکسید کربن (CO2) خالص، به عنوان یک ماده فعال، درمانی و آرایشی برای پوست استفاده می‌شود.

این فرآیند از طریق تزریق دی اکسید کربن به لایه‌های عمیق پوست، باعث ایجاد افزایش جریان خون، تحریک تولید کلاژن و افزایش متابولیسم سلول‌ها می‌شود.

این روش به عنوان یک روش نوین در زمینه آرایش پوست و درمان برخی از مشکلات پوستی مورد توجه قرار گرفته است.

کرابوکسی تراپی در میرداماد
این روش به عنوان یک روش نوین در زمینه آرایش پوست و درمان برخی از مشکلات پوستی مورد توجه قرار گرفته است.

کربوکسی تراپی در میرداماد

مراقبت های قبل از انجام کربوکسی تراپی

قبل از انجام کربوکسی تراپی، مراقبت‌های زیر را در نظر بگیرید:

  1. مشاوره با پزشک: در ابتدا، مشاوره با پزشک متخصص پوست و زیبایی الزامی است. پزشک شما می‌تواند وضعیت پوست شما را ارزیابی کند و توصیه‌های لازم را برای شما ارائه دهد.
  2. تهیه تاریخچه پزشکی: به پزشک اطلاع دهید که آیا به هر نوع عارضه پوستی در گذشته رنج برده‌اید یا از هر نوع درمان خاصی استفاده کرده‌اید. اطلاعات مربوط به تاریخچه پزشکی شما می‌تواند در تعیین مناسب بودن این روش برای شما مفید باشد.
  3. محدودیت‌ها و عوارض: برخی از افراد ممکن است به عوارض جانبی و محدودیت‌هایی در انجام کربوکسی تراپی دچار شوند. به همین دلیل، مهم است که پزشک شما را در جریان هرگونه مشکل یا عارضه پس از انجام کربوکسی تراپی قرار دهید.
  4. داروها و مواد مصرفی: اگر شما در حال مصرف هرگونه دارو یا مواد خوراکی هستید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. برخی از داروها و مواد مصرفی می‌توانند با کربوکسی تراپی تداخل داشته باشند و مشکلاتی ایجاد کنند.
  5. تست حساسیت: قبل از انجام کربوکسی تراپی، تست حساسیت بر روی یک بخش کوچکی از پوست شما انجام می‌شود. این تست، به پزشک کمک می‌کند تا واکنش پوست شما به دی اکسید کربن را ارزیابی کند و مطمئن شود که شما به روش مورد نظر قابلیت تحمل دارید.
 کربوکسی تراپی در میرداماد
به پزشک اطلاع دهید که آیا به هر نوع عارضه پوستی در گذشته رنج برده‌اید یا از هر نوع درمان خاصی استفاده کرده‌اید.

کلیک کنید:

معرفی مراکز کربوکسی تراپی غرب تهران

مطب کربوکسی تراپی در میرداماد

مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی

بعد از انجام این روش، مراقبت‌های زیر را رعایت کنید:

  1. استفاده از ضدآفتاب: بعد از انجام کربوکسی تراپی، پوست شما حساس‌تر به نور خورشید می‌شود. بنابراین، استفاده از محافظت‌کننده‌های خورشیدی با عامل حفاظتی SPF بالا بسیار مهم است. این کار باعث جلوگیری از آسیب به پوست و کاهش خطر التهاب و پوسته ریزی شدن پوست می‌شود.
  2. استفاده از مرطوب‌کننده: پس از انجام کربوکسی تراپی، پوست شما به ترتیب بیشتر نیاز دارد. استفاده از محصولات مرطوب‌کننده که حاوی عناصر آبرسان قوی هستند، می‌تواند به بازسازی پوست کمک کند و آن را نرم و لطیف نگه دارد.
  3. جلوگیری از تحریک پوست: در روزهای اولیه پس از انجام کربوکسی تراپی ، به پوست خود استراحت کافی بدهید و از هرگونه تحریک فیزیکی یا شیمیایی بر روی پوست خود خودداری کنید. از ماساژ و انجام فعالیت‌های ورزشی یا مراقبت‌های سخت بر روی پوست خود خودداری کنید.
  4. پیروی از دستورات پزشک: در نهایت، مهم است که دستورات و راهنمایی‌های پزشک خود را به دقت دنبال کنید. هرگونه پیشنهاد یا توصیه‌ای که پزشک به شما می‌دهد، برای بهبودی سریع‌تر و بهترین نتیجه ممکن باید رعایت شود.

مطالب مرتبط

مراکز کربوکسی تراپی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا