لیزر موهای زائد

چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای بیکینی آری یا خیر؟

لیزر موهای زائد بیکینی  ; من سالها به خود گفتم که آماده لیزر موهای زائد هستم. مطمئناً این روش گران و ناراحت کننده خواهد بود و بسته به منطقه انتخابی شما عزیزان اجازه می دهد تا یک فرد غریبه خصوصی ترین قسمت های بدن را از نزدیک ببیند.

اما، به عنوان کسی که اغلب از موم و ژیلت استفاده می کند و دردسرها، درد، زمان ناکافی و موی زیرپوستی را تجربه کرده است، لیزر را مانند یک ناجی می دانم. لیزر موهای زائد ناحیه خط مایو و بیکینی چیست ؟

چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی

چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی
چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی

مشاوره با بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کلیک

در ادامه با برترین پزشک همراه باشید

لیزر موهای زائد بیکینی، موثرترین روش از بین بردن موهای زائد در ناحیه شرمگاهی می باشد که نتایج طولانی مدتی را به همراه خواهد داشت.

در طی این روش مو ریزتر و نرم تر می شود، به این معنی که کمتر دیده شده و رشد آن با هر جلسه درمانی بیشتر و بیشتر کند خواهد شد.

خط اصلی بیکینی، از بین بردن تمام موهای خارج از خط لباس زیر (یا بیکینی) و کمی بیشتر به سمت داخل می باشد. با حذف موی زائد در ناحیه خط بیکینی شما عزیزان همواره آماده پوشیدن لباس شنا خواهید بود.

لیزر با ارسال پالس های نوری به فولیکول مو، ریشه را از بین می برد تا دیگر مو رشد نکند. لیزر موهای زائد برای افراد با هر نوع پوستی موثر خواهد بود، اما کسانی که پوست روشن و موهای تیره دارند؛ بهترین نتیجه را می بینند.

یک دوره استاندارد لیزر موهای زائد بیکینی همیشه شامل حداقل شش جلسه است. با این حال، برخی از افراد می توانند تا 12 جلسه نیاز به لیزر موی زائد در ناحیه بیکینی داشته باشند.

برخی از بانوان از انجام لیزر موهای زائد در قسمت بیکینی خود خجالت می کشند، این یک امر کاملا طبیعی است.

چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی

برای شروع ممکن است درمان در این منطقه خصوصی کمی ترسناک و نامتعارف باشد. در بعضی مواقع لیزر در این ناحیه ممکن است کمی حس ناخوشایند به وجود بیاورد؛ اما احساس درد قطعا شدید نخواهد بود و می توان گفت برای افرادی با آستانه تحمل نرمال تنها گرما بر روی پوست احساس خواهد شد.

این درد ناشی از نازک شدن و سبک شدن موها در هر بار انجام لیزر در جلسات درمانی می باشد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس

سوالی که گاهاً پرسیده می شود، این است که؛

 آیا لیزر باعث سرطان می شود؟

خیر، لیزرهایی که در از بین بردن موهای زائد یا سایر درمان های پوستی استفاده می شوند، دارای مقدار کمی اشعه می باشند. به علاوه، این حداقل مقدار اشعه، تنها در سطح پوست جذب می شود.

بنابراین، لیزر قطعا خطر سرطان ندارند. اما توصیه می شود به تجربه متخصص پوست و مهارت تکنسین دقت شود. زیرا استفاده از لیزر به صورت مکرر بدون طی شدن دوره ریکاوری و یا عدم انجام صحیح لیزر می تواند عوارض جبران ناپذیری همچون تغییر رنگ پوست، سوختگی، تاول و یا آسیب به چشم (در صورت عدم استفاده از عینک مخصوص حین درمان) داشته باشد.

بهتر است بدانید! نتایجی که از لیزر به دست می آید بسته به تعداد جلسات درمانی، نوع پوست، ضخامت مو و نوع مارک دستگاه لیزر متفاوت خواهد بود.

چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی
چگونگی لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی نیاز به مشورت با پزشک دارد؟

بله، مشاوره لیزر موهای زائد با یک پزشک متخصص پوست انجام می شود که مو در ناحیه بیکینی را ارزیابی میکند و مناسب ترین روش درمانی را تعیین خواهد کرد.

در طول مشاوره، پزشکان می توانند به هر سوالی در مورد موی ناحیه بیکینی و یا سایر نقاط بدن پاسخ دهند و به شما عزیزان به طور کلی مشاوره شخصی داده خواهد شد.

در جلسه مشاوره از آنچه می خواهید به دست آورید، سوال بپرسید.

  • بهترین گزینه برای شما عزیزان چیست؟
  • روش لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟
  • تعداد جلسات مورد نیاز چند جلسه خواهد بود؟
  • عوارض احتمالی لیزر در ناحیه بیکینی چه خواهد بود؟

 و هزینه های آن را حتما جویا شوید، سابقه پزشکی خود را بیان کنید، توصیه می شود برای سوالات خود به دنبال پاسخ شفاف از پزشک خود باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا