درمان ها با تزریق بوتاکسولیعصر

مرکز تزریق بوتاکس در ولیعصر ; مجموعه مهربانو

مرکز تزریق بوتاکس در ولیعصر ; تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک‌ های پوست صورت و جوان‌سازی آن انجام می‌شود. البته بوتاکس تنها درمان زیبایی نداشته و از آن می توان برای رفع بیماری های دیگر از جمله اسپاسم گردن، تعریق در بخش های خاصی از بدن، میگرن مزمن و… استفاده نمود.

بوتاکس، بهترین گزینه جهت کاهش چین و چروک های پیشانی، خطوط پنجه کلاغی و خط لبخند به شمار می رود. تزریق بوتاکس با انواع برند های مختلف در مرکز مهربانو واقع در ولیعصر محدوده بلوار کشاورز انجام می شود. در این مقاله از سایت کلینیک قصد داریم به فرایند درمان و نکاتی که باید در این رابطه بدانید، اشاره نماییم.  

معرفی مرکز تزریق بوتاکس مهربانو ولیعصر

 

 

تزریق بوتاکس پیشانی

مهربانو با سالها سابقه در زمنیه خدمات پوستی و تزریق بوتاکس اماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان میباشد.

 

تماس و مشاوره با یک کلیک

09331616490

تماس و مشاوره

دیدن گالری عکس و فیلم

تزریق بوتاکس تهران همه مراکز

نواحی تزریق بوتاکس صورت

بوتاکس ئ.ر چشم

تزریق بوتاکس، روشی مناسب برای از بین بردن چین‌ و چروک‌ های صورت است که بر اثر حرکت عضلات ایجاد می شوند. بوتاکس، سمی است که از باکتری ‌های کلوستریدیوم ساخته می‌شود و به هنگام تزریق به عضلات صورت باعث فلج کردن آنها می شود. بعد از تزریق، چین و چروک های ناشی از حرکت عضلات صورت کاهش یافته و از بین می روند. از جمله مهمترین نواحی تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نواحی پیشانی برای کاهش یا از بین بردن چین‌ و چروک ‌های میان ابروها
  • نواحی اطراف لب (خط خنده) 
  • نواحی گونه 
  • نواحی چانه و گردن
  • نواحی اطراف چشم 

آشنایی با فرایند تزریق بوتاکس

فرایند تزریق بوتاکس به چه نحوی است؟

تزریق بوتاکس پیشانی

پزشک زیبایی با استفاده از یک سوزن، مقدار مشخصی از بوتاکس را در نقاط مدنظر تزریق می کند. پس از گذشت 2 الی 3 روز، بوتاکس باعث فلج موقت عضلات می شود. این عامل باعث می شود تا چین و چروک ‌های صورت به طور کامل از بین بروند. البته بوتاکس ممکن است عوارضی از جمله تاول، قرمزی، درد و ورم را برای فرد ایجاد کند که این امر کاملا طبیعی می باشد.   

 راهنمای انتخاب کلینیک زیبایی برای بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس برای لبخند لثه ای

تزریق بوتاکس به عنوان یک روش محبوب برای کاهش چین و چروک صورت مورد توجه خانم ها و آقایان قرار گرفته است. برای اطمینان از اینکه این درمان به درستی انجام شود و نتایج مطلوب را به ارمغان ‌آورد، انتخاب کلینیک پوست، مو و زیبایی خوب، امری حیاتی است. از جمله مواردی که در این رابطه باید مدنظر قرار دهید عبارتند از: 

تزریق بوتاکس پیشانی

  • مهمترین قدم در انتخاب کلینیک زیبایی، مطالعه و تحقیق در مورد آن است. بررسی نظرات و بازخوردهای بیماران قبلی و همچنین تبحر و تجربه دکترهای کلینیک در این رابطه، امری ضروری می باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که کلینیک دارای مجوزهای لازم برای ارائه خدمات پزشکی است. همچنین، پزشکان کلینیک باید دارای صلاحیت لازم برای انجام تزریق بوتاکس و سایر خدمات زیبایی باشند
  • انتخاب کلینیک مناسب که از تجهیزات و فناوری مدرن جهت درمان استفاده می کند، امری مهم و ضروری می باشد. 
  • وقت دهی منظم و ارائه بهترین برنامه درمانی جهت حضور بیماران در کلینیک از جمله مهمترین ویژگی هایی است که نیاز است در این رابطه مورد بررسی قرار گیرند. 
  • موقعیت مکانی و دسترسی آسان به محل می تواند در انتخاب کلینیک زیبایی تاثیر زیادی داشته باشد. بیماران بیشتر درصدد انتخاب مراکز زیبایی معتبری هستند که موقعیت جغرافیایی آنها به محل زندگی شان نزدیک باشد. 
  • قبل از انتخاب کلینیک پوست، مو و زیبایی خوب به این مورد توجه نمایید که آیا کارکنان مجموعه به شما مشاوره جامع و دقیق قبل از درمان ارائه می دهند یا خیر. قبل از هر چیز باید با پزشک کلینیک در رابطه با مزایا، عوارض و فرایند درمان صحبت نمایید. 

قبل از تصمیم‌گیری نهایی، کلینیک های زیبایی مختلف را در نظر گرفته و با سنجیدن تمام جوانب جهت انتخاب مرکز مناسب جهت تزریق بوتاکس یا سایر درمان های زیبایی اقدام نمایید.  

pezeshk1

من مجتبی حسینی هستم و در زمینه خدمات زیبایی درمانی لاغری علاقه به تولید محتوا و تحقیق دارم . تیم تولید محتوا با نظارت من دوست داریم اطلاعات مفیدی به شما بدهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا