جنت آباد

مرکز عصب کشی و پر کردن دندان در جنت آباد ; دکتر دنیا رشنو

با سلام به مخاطبان عزیز سایت برترین پزشک با معرفی یک مرکز خوب پر کردن دندان و عصب کشی در جنت آباد با سالها سابقه در زمینه خدمات دندانپزشکی تخصصی و عمومی با شما هستیم .

قبل از معرفی این مرکز باید بگوییم چرا کارمان به عصب کشی دندان میرسد .

بسیاری از ما بعد از یک شب خسته کننده یا شاد در مهمانی به خانه میآییم و با خودمان می گوییم یک شب که اشکال ندارد فردا مسواک میزنم . شاید فکر کنید واقعا ایراد یک شب مسواک زدن آنقد ها پر اهمیت نباشد.

اما در طول سال تحقیقات نشان داده اند 20 الی 50 شب را بدون مسواک میخوابیم که همین تعداد لازمه رشد باکتری ها در دهان دندان ها هستند .

پس مهمترین مسئله ای که باعث عصب کشی دندان میشود رشد باکتری ها در هنگام خواب است .

اما تفاوت پر کردن دندان و عصب کشی دندان چیست ؟

در صورتی که این باکتری سطحی باشد دکتر با تراشید لایه سطحی از دندان های اسیا فقط دندان را پر میکند تا فضا برای رشد باکتری وجود نداشته باشد اما در صورت رسیدن بکتری ها با ریشه دندان نیاز است که عصب کشی ( 1 کاناله تا 4 کاناله ) انجام شود .

تجربه و مهارت دندان پزشک آیا در عصب کشی دندان اصلا مهم است ؟

قطعا مهم است. بسیاری از مراجعه کنندگان به مرکز دندانپزشک عصب کشی و پر کردن دندان جنت آباد دنیا رشنو ; با شکایت از اینکه دندانشان را عصب کشی کرده اند اما متاسفانه به دلیل اینکه پزشک قبلی به درستی این کار را انجام نداده باعث رشد مجدد باکتری میشود.

که هزینه عصب کشی مجدد چند برابر عصب کشی عادی میباشد پس باید گفت خیلی مهم است که انتخاب درستی برای پزشک داشته باشید.

دنیا رشنو دندانپزشکی برای عصب کشی و پر کردن دندان در جنت آباد

مرکز دندانپزشکی تخصصی <yoastmark class=

دکتر دنیا رشنو با ساها سابقه در زمینه خدمات دندانپزشکی از جمله عصب کشی تخصصی دندان و پر کردن در جنت آباد توانسته رضایت حداکثری مخاطبان خود را بدست آورد شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره بیشتر و یا ویزیت رایگان با شما ره های زیر تماس حاصل فرمایید.

دکتر دنیا رشنو

شماره نظام پزشکی: ۱۷۳۱۲۴


 مرکز دندانپزشکی تخصصی دکتر دنیا رشنو با انجام کلیه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی و همکاری با بهترین متخصصین در حوزه دندانپزشکی با به کارگیری از به بروز ترین تجهیزات و متریال دندانپزشکی در محیطی آرام و دلنشین، پذیرای مراجعین عزیز می باشد.
انجام کلیه امور دندانپزشکی از جمله:

  • خدمات زیبایی ( لمینیت ،کامپوزیت ، بلیچینگ و ریمو و پالیش کامپوزیت قدیمی)
  • ارتودنسی
  • دندانپزشکی اطفال
    (ترمیم ،پالپوتومی ،پالپکتومی،کشیدن،ssc،فضا نگهدار )
    درمان ریشه تخصصی با دستگاه روتاری
  • ایمپلنت های دندانی
  • ترمیم آمالگام و کامپوزیت
  • پروتز های ثابت(روکش ) و متحرک
  • جراحی و کشیدن دندان
  • جرمگیری و بروساژ کامل

 

02146138462

02146139480

تماس و مشاوره رایگان همین حالا

09352772254

موبایل

جنت آباد جنوبی لاله شرقی نرسیده به چهارراه سمرقند نبش کوچه نسترن پلاک ۱ طبقه اول واحد۳

 

تفاوت پر کردن دندان و عصب کشی دندان را میدانید ؟

عصب‌کشی دندان و پر کردن دندان (روت کانال) دو مرحله مختلف درمانی در زمینه دندانپزشکی هستند، که به هدف رفع درد و عفونت دندان و حفظ دندان طبیعی انجام می‌شوند. این دو روش تفاوت‌های مهمی دارند:

عصب‌کشی دندان ریشه‌کشی

– **توضیح**: در این روش، عصب دندان (پالپ) که دچار التهاب یا عفونت شده است، برداشته می‌شود. عصب کشی به دلیل عفونت، ترمیم ناکامل، یا سایر عللی که ممکن است به ریشه دندان آسیب برساند، انجام می‌شود.
– **مرحله اصلی**: در این روش، پس از برداشتن عصب دندان، ریشه‌های دندان تمیز شده و تمامی کانال‌های داخل ریشه باز می‌شوند تا مطمئن شوند که هیچ باکتری باقی نمانده باشد.
– **پس از عمل**: پس از روت کانال (پر کردن کانال‌های ریشه)، دندان ممکن است نیاز به ترمیم (پر کردن سوراخ ایجاد شده برای دسترسی به ریشه) داشته باشد.

پر کردن دندان روت کانال

پر کردن دندان یا روت کانال، مرحلهٔ دوم درمانی بعد از عصب‌کشی است. در این مرحله، کانال‌های داخلی ریشه‌های دندان با ماده‌ای مخصوص (معمولاً گوتاپرچا) پر می‌شوند تا جلوی ورود باکتری‌ها به داخل ریشه‌ها گرفته شود و عفونت دیگر نتواند پیشرفت کند.

پس از پر کردن کانال‌های ریشه، دندان ترمیم می‌شود (مانند پر کردن سوراخ ایجاد شده برای دسترسی به ریشه).

پس از پر کردن دندان و ترمیم دندان، احتمالاً دندان نیاز به ترمیم دوره‌ای (مانند کراون) دارد تا پایداری و قدرت‌های کششی دندان افزایش یابد.

بین عصب‌کشی و پر کردن دندان این است که عصب‌کشی به برداشتن عصب دندان تازه برای درمان عفونت و درد استفاده می‌شود، در حالی که پر کردن دندان به پر کردن کانال‌های ریشه پس از عصب‌کشی به منظور مهار عفونت و حفظ دندان استفاده می‌شود.

هر کدام از این روش‌ها بستگی به شرایط دقیق دندان و نیازهای شما دارند. دندانپزشک شما با توجه به تشخیص دقیق خود، توصیه‌هایی را برای درمان دندان‌های شما ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا